Glad alla hjärtans dag!<3


Kommentarer
Postat av: As het tjej.

Ååh vad jag älskar dig!

Jag vill se mer erotik, höra mer falsett och vill gärna ha lite högerpolitik inblandat i detta paket. Imponerande ditt "paket" är förövrigt. Tveka inte på att använda mer levande ljus och mindre kläder. skriv mer låtar! Tack för mig, pusssss <3

2012-02-14 @ 23:44:49
Postat av: Richtard

Åh Elias, du är så mysig! <3

Vill du ha förslag på bloggämnen så kommer här en liten lista:

*Mig, en förklaring är överflödig.

*Kyrkan, jag vet att du är ateist, men du måste erkänna att kyrkan har gett oss en del givande upplevelser och spännande möten.

*Djupa Geten, jag väntar fortfarande på ett gästinlägg från getjäveln.

*Dvärgar, hur kommer det sig att du blev så förtjust i just dvärgar? Vilken historia har du med dvärgarna? Har du träffat många dvärgar? Vad får du för reaktioner?

*Musik, du har en beundransvärd musiksmak, jag vet att vi redan har fått ett inlägg om detta, men jag vill veta mer.

*Film, du har sett fler filmer än någon annan i min umgångskrets, och du är även väldigt bra skådespelare själv, det måste finnas något intressant att berätta om där.

*Framtiden, vad har du för planer i livet?

Sen är det alltid mysig med en sång eller två såhär på kvällskvisten också!

2012-02-14 @ 23:47:32
Postat av: Elias Holm (@JimmiStone)

Ashet tjej: You lost me at "högerpolitik"

2012-02-14 @ 23:50:42
URL: http://bitchesandbacon.blogg.se/
Postat av: Elias Holm (@JimmiStone)

Ashet tjej: Älskar dig med, btw.

2012-02-14 @ 23:53:12
URL: http://bitchesandbacon.blogg.se/
Postat av: As het tjej.

Jag tycker att det är svårt att inte vara rolig när man pratar om en allians byggd av religösa, egoistiska låtsas liberala bönder. Jag vill höra en vinkel på dessa när du sjunger i falsett naken. <3

2012-02-15 @ 00:08:57
Postat av: Elias Holm (@JimmiStone)

Ashet tjej: Då är jag helt med dig! Tolkade det som att jag skulle propagera för högern. Hatar även jag alliansen och då framförallt Folkpartiet och Kristdemokraterna.



Btw, ligga?

2012-02-15 @ 00:20:32
URL: http://bitchesandbacon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elias.

Den värsta alla hjärtans dagen jag fick blev just totalt omvänd. Tack tack och tack, tack.

2012-02-15 @ 07:16:01
Postat av: erm...

Vet inte om jag vill fortsätta konfimera mig efter detta... känner mig skärrad xD

2012-02-16 @ 19:56:00
Postat av: Hanna

I mina drömmar dör du såå....

2012-02-16 @ 19:57:58
Postat av: Kattis o Fanny ;)

Du e sjuk i huvudet människa. And we fucking love it! <3

2012-02-16 @ 21:08:23
URL: http://www.cateeyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0